کاربردهای درگاه پرداخت

 

سایت درگاه

کاربردهای درگاه پرداخت

همانطور که از عنوان این مطلب برمی آید می خواهیم در مورد کاربرد درگاه پرداخت صحبت کنیم. ممکن است کسب و کار شما هم در این دسته بندی ها قرار بگیرد پس با ما همراه باشید تا مناسب ترین راهکار را انتخاب کنید. امروزه با توجه به گسترش زیر ساخت های مجازی و گره خوردن زندگی مردم با اینترنت شاهد افزایش فروش کالا و خدمات در فضای مجازی هستیم.

یکی از دغدغه های سرویس دهندگان در بستر اینترنت استفاده از روش های امن دریافت وجه از مشتریان می باشد و از طرف دیگر پرداخت کنندگان نیز از خدمات مراکزی استفاده می کنند که امنیت اطلاعات بانکی را در زمان پرداخت به خطر نیندازند. از اینروست که می توانیم بگوئیم استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی امن ترین روشی است که ارائه دهندگان خدمات و کالا و سرویس گیرندگان در اینترنت می توانند برای پرداخت انتخاب کنند. حالا بعد از اینکه استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی را به عنوان امن ترین راهکار برای پرداخت وجه در کسب و کارهای آنلاین انتخاب کردیم ببینیم از این روش در کدام کسب و کارها می توانیم استفاده کنیم.

فروشگاه های اینترنتی / آنلاین شاپ ها

اکثر افراد با این نوع کسب و کارها آشنا هستند. این قبیل مشاغل وب سایت هائی هستند که محصولات مختلف را به عموم مردم عرضه می کنند. برخی از این وب سایت ها به صورت تخصصی فعالیت می کنند و صرفا یک دسته کالا یا خدمات خاص به مخاطبین ارائه میکنند اما برخی دیگر مانند یک سوپر مارکت عمل می کنند و انواع کالا یا خدمات را عرضه می کنند. مشتریان بعد از انتخاب کالا یا خدمات برای تسویه مبلغ به سوی درگاه پرداخت اینترنتی که در سایت مورد نظر تعبیه شده ارجاع داده می شوند.

صندوق های فروشگاهی

اکثر فروشگاه ها برای ثبت خرید ها و ارائه فاکتور به مشتریان از دستگاه هائی استفاده می کنند که به صندوق های فروشگاهی شهرت دارند. چندی است که این دستگاهها برای بالا رفتن سرعت راه اندازی مشتری به پایانه های پرداخت فروشگاهی ( POS ) نیز متصل شده اند به این معنی که بعد از ثبت کلیه خرید ها مبلغ نهائی به صورت اتوماتیک به دستگاه پوز منتقل شده و مشتری با کشیدن کارت و ورود رمز می تواند به راحتی پرداخت انجام دهد ولی برای رهائی از دردسرهای دستگاه کارتخوان اینوپال روشی را ارائه کرده است که بعد از ثبت نهائی لینکی برای مشتری پیامک شده و مشتری علاوه بر اینکه می تواند سابقه خرید خود را داشته باشد به راحتی پرداخت را انجام می دهد.

نرم افزارهای ثبت سفارش / سفارش های تلفنی

حتما تجربه سفارش تلفنی را داشته اید، گوشی را بر می دارید هر آنچه نیاز دارید سفارش می دهید و تمام. ولی همه ما می دانیم تازه اول ماجرا است آیا پول نقد داریم ؟ آیا پیک تحویل دهنده همراه خود دستگاه کارتخوان دارد ؟ و آیا دستگاه کارتخوان در محل ما به درستی عمل خواهد کرد ؟

باز هم اینوپال با روشی جدید این مشکل را حل کرده به محض ثبت سفارش در سیستم سفارشگیری فروشنده پیامکی برای شما ارسال خواهد شد و فقط کافی است روی لینک پرداخت کلیک نمائید بقیه اش با اینوپال بعد از پرداخت موفق پیامی مبنی بر انجام موفقیت آمیز صورتحساب به فروشنده ارسال می گردد و اجناس خریداری شده به سوی شما گسیل می گردند.

منو های رستورانی / منوی دیجیتال

این روزها با انگیزه های مختلفی رستوران ها سعی می کنند از منوهای کاغذی فاصله بگیرند. یکی حفظ محیط زیست با استفاده کمتر از کاغذ و جلوگیری از قطع درختان و یکی دیگر حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با ممانعت از دست به دست شدن منوهای کاغذی. حتی بسیار مشاهده شده که مشتری رستوران خود تقاضای منوی کیوآر کدی دارد تا با اسکن آن بتواند هم منو را مشاهده کند هم آنلاین پرداخت کند.

سامانه های منو های دیجیتال علاوه بر نمایش منوی رستوران بر روی گوشی های هوشمند امکان ثبت سفارش و پرداخت را نیز فراهم کرده اند اینوپال نیز به عنوان حمایت از این تحول زیبا و دوست داشتنی با بسیاری از این سامانه های منوی دیجتیال همکاری نزدیک آغاز کرده و زیر ساخت های پرداخت اینترنتی خود را در اختیار آنها قرارداده است.

تگ ها : پرداخت ، کاربرد پرداخت آنلاین ، پرداخت آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست