۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت الکترونیک شده اند!

 

ویروس کرونا یکی از بزرگترین دلایل تحول تجارت الکترونیک بوده و تغییرات بنیادینی در نحوه ی خرید و پرداخت مردم ایجاد کرده است.

آثار ناشی از این ویروس پاک شدنی نخواهند بود و تا سالیانی دراز شاهد رشد تاثیر این تحولات در صنایع مختلف خواهیم بود.

در این مطلب به بررسی و ارزیابی بینش کارشناسان پرداخت در سراسر جهان -اروپا ، آمریکای شمالی و آسیا و اقیانوسیه- که در مورد تغییر پویایی بازار و تغییر انتظارات مصرف کننده بحث کردند، می پردازیم. از این بحث ها، پنج روش اصلی پرداخت به وجود آمد که ضروری است تجار و تولیدکنندگان برای ادامه رقابت و رشد خود آن ها را بشناسند. در حالی که هر بازار به طور متفاوتی توسعه خواهد یافت، اما تمامی این روش های پرداخت جهانی از یک موضوع ثابت پیروی می کنند: مشاغل باید همزمان با تکامل و ارائه بهترین روش های تجارت دیجیتال، انتظارات مشتریان را تا حد ممکن برآورده کنند.

این روش های پرداخت نسل بعدی تجارت را دگرگون می کند. پیش بینی های ذکر شده در این مطلب به شما کمک می کند تا استراتژی خود را شکل داده و فناوری های مهم و مورد نیاز را برای رشد شرکت خود چه در امروز و چه در آینده شناسایی کنید.

روش ۱: افزایش استفاده از روش پرداخت بدون تماس

در پاسخ به نیاز همه گیرانه به منظور کاهش تجارت حضوری و محدود کردن تماس انسان با دستگاه های پرداخت، مصرف کنندگان روش پرداختی خود را تنظیم کرده اند. در نتیجه، رشد پرداخت های بدون تماس در سراسر جهان مسیری رو به رشد را در پیش گرفته است. پرداخت بدون تماس در هر صنعت و کسب و کاری قابل اعمال است و این موضوع سبب پرطرفدار شدن این روش در سال ۲۰۲۱ شده است.

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

 

مرتبط بخوانید: پرداخت بدون تماس چیست؟

پرداخت های بدون تماس پرداخت هایی هستند که با قرار گرفتن کارت اعتباری، تلفن همراه یا ساعت هوشمند در نزدیکی دستگاه پرداخت، بدون تماس و توسط فناوری های RFID یا NFC صورت می گیرند. این پرداخت ها از قبل نیز در برخی از نقاط جهان رایج بودند. با این وجود، به دلیل کرونا، سرعت رشد این روش پرداخت سریع تر شد و در سال ۲۰۲۱ نیز مورد استقبال بیشتر مصرف کنندگان قرار گرفت.

۶۳ درصد از مصرف کنندگان به کسب و کارهایی روی می آورند که روش پرداخت بدون تماس را ارائه دهند.

مطالعات نشان داده اند که روش پرداخت بدون تماس سبب ۷۸ درصد ایمنی بیشتر در برابر شیوع کرونا شده است. به گزارش شرکت ویزا ۴۶ درصد از مصرف کنندگان جهانی فکر می کنند “استفاده از روش های پرداخت بدون تماس از مهمترین اقدامات ایمنی برای فروشگاه ها است.”

در آسیا و اقیانوسیه نیز این روش پرداخت به دلیل اینکه مردم آن را ایمن تر می شناختند، رشد چشمگیری داشته است.

آمارگیری های انجام شده بر روی روش های پرداخت روزمره ی مردم گویای آینده ای متشکر از پرداخت های بدون تماس است. بیش از نیمی از جمعیت بزرگسال از خرید از فروشگاه هایی که پرداخت بدون تماس ارائه نمی دهند سر باز می زنند. از زمان شروع کرونا، بیش از ۸۲ درصد بزرگسالان اعلام کردند که روش پرداخت بدون تماس را جایگزین روش های پرداخت معمول خود کرند.

حتی جامعه ی جوان و نوجوان نیز به این روش پرداخت روی آورده اند. اولویت آنها برای پرداخت بدون تماس از ۴۵ درصد قبل از کرونا به ۵۵ درصد افزایش یافته است.

انتخاب این روش پرداخت به عنوان پرداخت معمول در نسل های مختلف نشان می دهد که حتی با از سر گذراندن نگرانی های ناشی از کرونا نیز این روش پرداخت همچنان پا برجا می ماند.

در حالی که ایمنی عامل اصلی در رشد پرداخت های بدون تماس در سال ۲۰۲۰ بود، راحتی و سادگی دلیل نفوذ بیشتر این روش در بازار در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. در سطح جهانی، تقریباً نیمی از کصرف کنندگان (۴۶ درصد) کارت اعتباری موجود در کیف پول خود را عوض کرده اند تا از روش پرداخت بدون تماس استفاده کنند. کسب و کارهایی که در مورد ارائه ی پرداخت بدون تماس خود آگاهی ایجاد می کنند و این روش را تبلیغ می کنند، امسال مشتریان بیشتری را به دست می آورند و در موقعیت اقتصادی بهتری قرار می گیرند.

روش ۲: رشد گزینه های Omnichannel

کرونا، مشاغل را بر آن داشته است تا به سرعت روش های تماس با مشتری خود را فراتر از تماس های حضوری و چهره به چهره گسترش دهند و حتی نیاز بیشتری به تجارت Omnichannel را برانگیزد. در نتیجه، در سال ۲۰۲۱، مشاغل در فناوری تجارت یکپارچه سرمایه گذاری می کنند تا فرآیندهای خود را اصلاح کنند و در ارائه تجارب مورد نیاز از Omnichannel، کارآمدتر شوند.

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

 

با افزایش محدودیت های قرنطینه، خرید حضوری از فروشگاه ها می تواند ناخوشایند و خطرناک باشدو در نتیجه مصرف کنندگان جهانی به سرعت به سمت خرید آنلاین برای خریدهای روزمره ی خود سوق پیدا کرده اند. IBM بیان کرده است که “بیماری کرونا تقریباً پنج سال روند تغییر مسیر فروشگاه های فیزیکی به سمت خرید دیجیتال را تسریع کرده است.” در نتیجه، فروش جهانی آنلاین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ ۷۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

این طور نیست که مردم به فروشگاه های فیزیکی برنخواهند گشت، اما راحتی و سهولتی که در خرید های آنلاین تجربه کردند سبب تفییر انتظاراتشان شده است. بنابراین این روش پرداخت یک معیار برای پیشرفت بسیاری کسب و کارها می باشد.

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

با روی آوردن مصرف کنندگان به خرید آنلاین، کسب و کارها روش های پرداخت بیشتری را در حوزه ی omnichannel  به مشتریان خود ارائه می دهند.

دلیل اینکه کسب و کارها به omnichannel  روی آورده اند، ارائه یک تجربه خرید درجه یک است که به شما امکان می دهد مشتریانتان، پرداخت ها و خریدهای خود را همانطور که می خواهند بررسی کنند.

J.J.‎ Kelly، معاون ریئیس جمهور آمریکا می گوید: اگر تا به حال یک استراتژی مشتری محور در زمینه ی کالا و تحویل نداشته اید، همین حالا باید اقدام کنید.

امروزه شاهد رشد کد های کیو آر هستیم که راهی برای کاهش تماس های ناشی از پرداخت ها بسیار موثر می باشند.

پرداخت های کدهای کیو آر هرروزه محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و سبب فعال شدن بیشتر تجارت omnichannel  می شوند. طبق تحقیقات Juniper Research، “پرداختهای QR code بیشترین استفاده را در پنج سال آینده خواهد داشت، که ۲۷ درصد از کل معاملات تجارت دیجیتال را در سال ۲۰۲۴ به خود اختصاص می دهند.”

۱۲ درصد به جمعیت مصرف کنندگان کد های کیو آر از زمان شروع کرونا اضافه شد. همچنین ۱۱ درصد دیگر هم از آمریکایی ها به این جمعیت پیوستند تنها به این دلیل که این روش پرداخت بسیار ساده، بی دردسر و ایمن است.

به عنوان مثال، تعداد چشمگیری از رستوران ها از کدهای کیو آر استفاده می کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی منوها را مشاهده کرده و هزینه های سفارش را مستقیماً از تلفن خود بپردازند.

اینفلوئنسرها از رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ محصولات و کد های کیو آر استفاده می کنند تا مشتریان بتوانند بلافاصله برای خرید محصول به سبد خرید آنلاین منتقل شوند.

در سال ۲۰۲۱، ما انتظار داریم که شاهد ادغام بیشتر پرداخت های کد های کیو آر با تجارت دیجیتال باشیم تا بتوانند از تجربیات omnichannel  پشتیبانی کنند.

مرتبط بخوانید: پرداخت های کیو آر کد چیست و چه کاربردی دارد؟

مشاغل در سیستم عامل های فن آوری یکپارچه سرمایه گذاری خواهند کرد تا تجربیات omnichannel  را بهبود بخشند.

در پرداخت ها، یک پلت فرم تجارت یکپارچه، صرف نظر از زمینه یا مکان یک تجربه خرید مداوم را ارائه می دهد. در عین حال، چنین بستری دید ۳۶۰ درجه ای از مشتری را برای کمک به مشاغل در افزایش اطلاعاتشام فراهم می کند. تمامی این ها از طریق یکپارچه سازی API ممکن هستند. پیش بینی می کنیم مشاغل بیشتری در فناوری تجارت یکپارچه سرمایه گذاری کنند تا گزینه های omnichannel را برای مشتریان خود در سال ۲۰۲۱ گسترش دهند.

روش ۳: تسلط فین تک بر صنایع مختلف

هنگامی که مصرف کنندگان خرید می کنند، انتظار دارند که پرداخت تنها بخشی جزئی از تجربه خرید باشد. فین تک این انتظار را تحقق می بخشد و برای ارائه نسل بعدی تجربیات دیجیتال اساسی خواهد بود. در همین زمان، کسب و کارها با افزایش ارزش و محبوبیت روز افزون فین تک، مدام خود را در این عرصه به روز می کنند.

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

فین تک ادغام یکپارچه پرداخت ها و خدمات مالی و محصولات را در نرم افزار توصیف می کند. وقتی مصرف کننده خریدی انجام می دهد، دیگر انتظار ندارد که پرداخت یک عمل جداگانه باشد، بلکه انتظار دارد پرداخت عمیقاً در تجربه ی خرید جای گرفته باشد.

برنامه های آژانس های اینترنتی نمونه ای طلایی از نحوه کارکرد فین تک می باشند. مصرف کننده با استفاده از تلفن هوشمند خود برای درخواست آژانس، مبدا و مقصد را تعیین می کند. سپس راننده می رسد و فرد را به مقصد می رساند. در هیچ زمانی در صول سفر مصرف کننده مجبور نیست پرداخت را شخصا انجام دهد؛ بلکه معامله در حال حاضر بخشی از تجربه ی این عمل است. در پشت صحنه، پرداخت ها و نرم افزار با هم همکاری می کنند تا این تجربه ی یکپارچه را ارائه دهند.

مرتبط بخوانید: فین تک چیست؟

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

همانطور که شرکتهای بیشتری تلاش خود را برای جاسازی پرداخت ها در نرم افزار می کنند، همچنین به مشتریان خود گزینه های بیشتری از جمله بازخرید امتیاز، ارزش ذخیره شده و پرداخت های قسطی را می دهند. به عنوان مثال، برنامه پرداخت با امتیاز آمازون به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا کارت پرداخت مبتنی بر پاداش خود را به حساب آمازون خود پیوند دهند، گزینه های بی پایان برای آنچه که می توانند با جوایز خود بخرند، باز می شود. به همین ترتیب، گزینه های جدید “اکنون بخرید ، بعداً بپردازید” به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که پرداختها را – از هر مبلغی – به اقساط تقسیم کنند تا به جای پرداخت یکجا در زمان خرید، هزینه ی خرید را به صورت قسطی پرداخت کنند.

فین تک می تواند در تمامی مشاغل و عرصه ها سودرسان باشد؛ نظیر:

  • برای اقدامات پزشکی: با استفاده از فین تک، تمامی امور بیمار از طریق یک نرم افزار واحد، از زمانبندی قرار ملاقات گرفته تا اسناد، صورتحساب و پرداخت ها، مدیریت می شوند.
  • برای رستوران ها: آنها می توانند تمامی عملیات های خود را نظیر سفارش، درخواست ها و پرداخت های خود را بر روی یک سیستم عامل یکپارچه مدیریت کنند.
  • برای دانشگاه ها: می توانند از فین تک با نرم افزاری استفاده کنند که ترکیبی از تجارت دانشگاه و راه حل های اعتبار برای تجربه ی هر چه بهتر دانشجو است.

فین تک فرصت های بیشتری را برای مشاغل ایجاد می کند.

برای ساده سازی تمام نقاط تماس یک تجارت با مشتریان و سایر سهامداران اصلی، مشاغل باید یک رویکرد فین تکی را در نظر بگیرند که عملکرد آنها را ساده می کند و فرصت های درآمد را ایجاد می کند. تخمین زده می شود که با قرار دادن فین تک در دستور کارها، مشاغل می توانند تا ۵ درصد سود بیشتری از مشتری ها کسب کنند.

روش ۴: پیشرفت های تکنولوژی به تجارت برای همگام بودن با عرصه ی دیجیتال کمک می کند.

برای مطابقت با سرعت سریع تغییرات، مشاغل باید از زیرساخت های فناوری ای استفاده کنند که از نوآوری پشتیبانی می کنند، تجارت را ساده می کنند و تجارب را بهبود می بخشند. در سال ۲۰۲۱، فناوری ابری و بانکداری از مهمترین فناوری ها هستند.

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

مشاغل باید فناوری در حال تکامل استقبال کرده و در حد توان خود را با این تغییرات اقتصادی سازگار و همگام کنند. متخصصین بر تاثیر و رشد فناوری ابری و بانکداری آزاد تاکید ویژه ای داشته اند. به ویژه در این دوره که بخش عظیمی از تجربه ی خرید را تجارب دیجیتال تشکیل می دهند.

فناوری ابری

رایانش ابری مشاغل را از مدیریت فرایندها و فناوری های منسوخ و دست و پاگیر مرتبط با سیستم های ایستا و غیر پویا دور می کند. به همین دلیل، طبق تحقیقات و بازارها، انتظار می رود تا سال ۲۰۲۱، بازار جهانی رایانش ابری ۸۳۲.۱ میلیارد دلار ارزش داشته باشد که با نرخ رشد ترکیبی سالیانه ۱۴.۲ درصد رشد کند.

اداره یک تجارت چه در امروز و چه در آینده نیاز به زیرساخت فناوری مبتنی بر پایه های ابری دارد.
۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

مشاغل با تلفیق سیستم عامل های موجود و فناوری ابری، از مزایای فناوری ابری بهره مند می شوند. درست است که دستیابی به این ترکیب به کار نیاز دارد، اما بازدهی اش شامل مواردی نظیر قابلیت اطمینان بیشتر، چرخه های سریعتر تحویل محصول، اقتصاد بهتر و تجزیه و تحلیل نوآورانه است که از منابع داده های داخلی و خارجی استفاده می کند.

جیسون شارپلز، مدیر ارشد بازرگانان در پرداخت های جهانی، مفاهیم تجاری فناوری ابری را توضیح می دهد: “سازمان هایی که سرمایه گذاری های تاریخی زیادی در سیستم های رایانه ای دارند که تجارت اصلی خود را انجام می دهند، با یک انتخاب روبرو هستند – می توانند با استفاده از فناوری ابری مزایای حاصل را به حداکثر برسانند؟ آیا به صرفه است که تمامی برنامه های فعلی خود را به فضای ابری منتقل می کنید یا اینکه برای استفاده حداکثر از فناوری ها و روش های ابری که در امروزه و آینده وجود دارد، از حالا به بعد در بازنویسی برنامه ها سرمایه گذاری می کنید؟”

بانکداری آزاد

فناوری بانکداری آزاد ارتباط بین نهادهای مالی را از طریق API ها به طور خودکار انجام می دهد تا پرداخت ها با کارایی بیشتری انجام شوند. با اشتراک امن داده های مالی بین سازمان ها با رضایت صاحبان حساب ها، تجارب مشتری را بهبود می بخشد.

انتظار می رود با سرعت و سهولت ارائه شده به مشتریان و مشاغل، صنعت بانکداری جهانی آزاد با نرخ رشد ترکیبی سالیانه ۲۴.۴ درصد، تا سال ۲۰۲۶ به ۴۳.۱۵ میلیارد دلار برسد. انگلیس، کاربران محصولات دارای بانکداری آزاد اکنون بیش از دو میلیون هستند، که این تعداد در مدت بیش از شش ماه دو برابر شده است.

طبق گفته ی شارپلز، برای پرطرفدارتر شدن این روند در بازار جهانی، شرکت ها وظیفه دارند که امور خود را در این زمینه نوآوری کنند.

فناوری بانکداری باز فرآیندهای دستی و طولانی را کاهش می دهد، تجربه مشتری را بهبود می بخشد و از شرکت ها در برابر کلاهبرداری ها محافظت می کند. به همین دلیل است که بانکداری آزاد در یک مسیر با رشد صعودی قرار گرفته است.

مثلا Plaid در تلاش است تا زیرساخت های بانکی خود را باز کند، این امر سبب می شود برنامه ها را قادر شوند تا با حساب های بانکی کاربران ارتباط برقرار کنند.

ضرورت فناوری ۵G

۵G، نسل پنجم فناوری تلفن همراه، اینجا است. این فناوری تجارت نسل بعدی را فعال خواهد کرد و مزایای هیجان انگیز بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد: امکان بارگیری سریع، جاسازی بیشتر پرداخت ها در تجارب خرید و تقویت قابلیت های شخصی سازی که یک تجارت می تواند از طریق تجزیه و تحلیل مشتری ارائه دهد.

از جمله کاربردهای تحول آفرین ۵G، امکان توسعه دامنه مالی است.

متخصصین پیش بینی می کنند که قابلیت دسترسی ۵G تعیین خواهد کرد که آیا کاربران موبایل در اقتصاد دیجیتال جهانی مشارکت دارند یا نه. زیرا تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های با قابلیت اتصال به اینترنت تنها دروازه ی ورود به اینترنت برای جمعیت های خاصی تبدیل می شوند.

در حالی که برنامه های خاص ۵G هنوز در حال پیشرفت هستند، مطمئناً فرصت های جدید و جالبی را برای ارتقا تجربه مشتری و تجزیه و تحلیل خرید ها به مشاغل معرفی خواهند کرد که به آنها کمک می کند تا تصمیمات تجاری دقیق تر و مفید تری بگیرند. با داشتن امکانات بسیار زیاد حاصل از فناوری ۵G، با اشتیاق منتظریم ببینیم این سیستم چگونه زندگی ما را در عرصه های گوناگون متحول می کند.

نمونه ای از کاربردهای بالقوه ۵G نشان می دهد که چگونه می تواند تجارت دیجیتال را متحول کند:

  • برای اموری مهم و بزرگ، مانند خرید اتومبیل یا خانه، ۵G روند درخواست وام و گرفتن بیمه را ساده می کند و فرایندهای وقت گیر و کاغذ بازی های اداری را حذف می کند.

پذیرش و سازگاری با پیشرفت های فناوری برای رشد تجارت بسیار مهم است.

کسب و کارها برای رشد و پیشرفت باید مدام به دنبال فناوری ها و سیستم هایی باشند که به آنها این امکان را می دهد به سرعت خود را با تغییرات سازگار کنند و همگام با پویایی بازار در حال تغییر باشند.

امسال، فناوری ابری و بانکداری آزاد باید در دستور کار هر کسب و کار باشند. پیشرفت در این فناوری ها به کسب و کار ها کمک می کند تا انتظارات جدید مشتری را به بهترین وجه برآورده کنند.

روش ۵: تمرکز بر شمول مالی

ورود سریع به عرصه ی تجارت دیجیتال پس از پیش آمدن بحران کرونا ، مشکل اساسی مصرف کننده را حل کرد: اولویت بندی سلامتی و ایمنی آنها در حالی که هنوز موارد ضروری مورد نیاز را دریافت می کنند. همان فناوری ها و راه حل های پرداختی که این تغییر به سمت دیجیتال را ممکن کرده اند، سبب هموار شدن مسیر شمول مالی هم می شوند که سبب می شود همچنان مردن در عرصه ی اقتصاد دیجیتال دخیل و سهیم باشند.

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

بانک جهانی اعلام کرد: “در سطح جهان، ۱.۷ میلیارد بزرگسال فاقد حساب بانکی هستند. با این حال دو سوم آنها تلفن همراه دارند که می تواند به آنها در دسترسی به خدمات مالی کمک کند.”

کیف پول های دیجیتال به همه ی افراد قابلیت دسترسی و مشارکت در تجارت را می دهند؛ حتی اگر این افراد فاقد حساب بانکی باشند. -کنراد چان

۵ روش پرطرفدار پرداخت که سبب تحول تجارت می‌شوند.

در سراسر جهان ، طیف وسیعی از راه حل های نوآورانه به منظور افزایش امنیت و آسانی پرداخت ایجاد شده اند. به همین ترتیب، انتقال پول دیجیتال به مشاغل و دولت ها این امکان را می دهد تا دستمزد، حقوق بازنشستگی و کمک های اجتماعی را به افرادی که خارج از دسترس یک بانک سنتی هستند، به طور مطمئن پرداخت کنند.

شمول مالی فراتر از همگانی کردن گزینه های پرداخت است. منظور از شمول مالی، شمول فناوری و حساب های بانکی است و می توانید این راه حل ها را با روش های پرداخت ادغام کنید. ما چشم به راه سرمایه گذاری های بیشتری در این راه هستیم تا بتوانیم دسترسی همه را به تجارت تضمین کنیم. – مری کی بومن از شرکت ویزا

پیشرفت در فناوری شامل شمول مالی هرچه بیشتر است

همه طرف های درگیر در پرداخت ها یک وظیفه اخلاقی دارند که باید تجارت را برای همه قابل دسترس کنند. دستیابی به پیشرفت های فنی مانند بانکداری آزاد و ۵G به پرداخت کننده ها توانایی بیشتری می دهد تا همه ی مصرف کنندگان به میزان یکسان دسترسی داشته باشند تا همه بتوانند با موفقیت در اقتصاد دیجیتال شرکت کنند. مشاغل باید با ارائه دهندگان روش های پرداخت خود مشورت کنند تا مطمئن شوند که راه حل های پرداختی دارند که به همه مصرف کنندگان این امکان را دهد تا با تجارت های مخصوص خودشان معامله کنند.

نتیجه گیری

برای پاسخگویی به تغییرات لحظه ای در نحوه خرید و پرداخت مردم، از تغییر ها استقبال کنید.

در حالی که بحران جهانی بهداشت موجب تغییر ناگهانی در عرصه تجارت دیجیتال در سال ۲۰۲۰ شده است، روش پرطرفدار در ۲۰۲۱ تجربیات دیجیتال را به سطح بعدی می رسانند. استیو کلبه از Google Pay به اهمیت این موضوع اشاره کرده است: “مشاغل دیگر نمی توانند سرمایه گذاری در گزینه های دیجیتالی را دست کم گیرند.”

مشاغلی که از روش های این گزارش استقبال می کنند، در فضای تجارت دیجیتال رونق می گیرند و جایگاه خود را حفظ می کنند. با پذیرش پرداخت های بدون تماس و گسترش تجارب همه جانبه، مشاغل با انتظارات جدید مشتریان مواجه می شوند. در حالی که تعبیه فناوری مالی در نرم افزار آنها و استقبال از فرصت های فناوری جدید، تجربیات استثنایی را برای مشتری فراهم می کنند و این اطمینان را می دهند که همه ی مصرف کنندگان می توانند از محصولات و خدمات آنها بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست